Telefonní
ústředny
Telefonní
přístroje
GSM brány Dveřní
komunikátory
IP telefonie Bezdrátové systémy Servis Ceník Kontakty Servisní
formulář


Servis

Po více jak patnáctileté činnosti v tomto oboru, máme dostatek zkušeností s odstraňováním závad na různých telekomunikačních zařízeních. Servisní činnost  nespočívá pouze v odstraňování poruch na zařízení, ale je zde spousta dalších možností, které Vám můžeme nabídnout :

-změma SW konfigurací telefonních ústředen (přeprogramování, povýšení SW atd.)

-rozšíření telefonních ústředen (zvýšení počtu poboček, st. linek, zapojení VoIP operátora)

-kontrola a údržba tel.ústředen

-upgrade tarifikačních programů

-oprava telefonního vedení, popřípadě datových sítí

 

Provádíme servis na zařízeních těchto značek :

 

-Alcatel     ústředny řady 4200 a OmniPCX Office

-Alphatel  ústředny všech typů, dveřní komunikátory

-Asconn    ústředny Connex BX-8,AX-32,Mincovní přístroje VT-100,200

-Ateus       ústředny Ateus 420,Omega;Dveřní komunikatory;GSM brány

-Bonnel     ústředny Tina

-Iskra        ústředny SI 2000

-Level        GSM- Brány,Buffery

-Matra      ústředny MC 6501,6504

-Nitsuko    ústředny V24/64

-Panasonic ústředny všech typů, telefonní přístroje, faxy

-Siemens   ústředny Hicom 130,125 a řady Hicom 100,150, Office,HiPath

 

Způsob

nahlášení závady :


zasláním e-mailu:
zavoláním na mobilní telefon:
 


ivo.tomas@c-box.cz

732 783 302
 

 

Další službou, kterou Vám můžeme nabídnout, je podepsání smlouvy na paušální servis. Tato služba přináší celou řadu výhod např. garantovanou dobu příjezdu na zásah 24 hod. zapůjčení náhradního dílu po dobu opravy, pravidelné měsíční kontroly zařízení, jedna platba bez ohledu na počet zásahů.Bezplatné přeprogramování systému.Technická podpora při řešení Vašich telekomunikačních problémů.

Cena této služby je stanovena podle typu zařízení, počtu poboček a vzdálenosti od sídla firmy.

CENÍK